Máme už své životní zkušenosti, ale nepohrdneme kvalitními informacemi, které na něco zajímavého upozorní, něco poradí a něco doporučí. Dobrá rada nad zlato, že?
Tipy na novinky na trhu, informace o nových trendech a vyjádření odborníků na různá témata
Paní Martina si nám postěžovala, že po objednávce zboží za 179 korun dostala při doručení zásilky výzvu k platbě částky 1195 korun a příslib zasílání dalších balíčků. Není bohužel sama, takové případy se množí jak houby po dešti.
Obojí je sice místo, kde koupíte dovolenou, ale to je tak vše, co mají společné. Stejně jako pekařství a obchod s pečivem, knižní nakladatelství a knihkupectví nebo pojišťovna a pojištovací agent.
Zpět k článku + Přidat komentář
Gabriela K. 13.04.2011, 06:01 |
osobní přístup je primaS láskou vzpomínám na paní, která v polovině 90. let měla malou cestovní agenturu v Praze na Letné. Žádný internet, jen malá kancelář zavalená množstvím katalogů různých cestovek. Tehdy jsem chtěla dovolenou na některém řeckém ostrově pro sebe, kamarádku a naše dva asi devítileté syny. A měla jsem dost omezený balíček peněz. Paní mě posadila, uvařila mi kávu, prohrábla katalogy a nabídla mi tři různé pobyty. Když jsem na jeden kývla, vytočila telefonní číslo, vše ověřila, objednala, pak už mi jen domů poslala potvrzení a já se stavila zaplatit. Ta dovolená byla opravdu přesně podle našich představ a já na službu "na klíč" moc ráda vzpomínám. Dnes agentury fungují ve velkém, je to prostřednictvím internetu samozřejmě snazší, ale já jen doufám, že v některé najdu stejně milý a osobní přístup jako v té malinké kanceláři tenkrát. Máte někdo zkušenost? |